Tzw. Doniecka Republika Ludowa, czyli nieuznawane przez społeczność międzynarodową prorosyjskie państwo, powstałe na terenie części obwodu donieckiego w Ukrainie, planuje utworzenie własnych linii żeglugowych. Posłużyć do tego mają statki handlowe, które utknęły w Mariupolu.
CLECAT, Europejskie Stowarzyszenie Spedycji, Transportu, Logistyki i Służb Celnych, wystosowało do Unii Europejskiej wezwanie do zbadania praktyk największych linii kontenerowych. Organizacja wskazuje, że stosują nieuczciwe i dyskryminacyjne praktyki, zawyżają stawki i monopolizują rynek.
Złota passa trwa. Polski jacht WindWhisper 44 wygrywa regaty Palma Vela na Majorce
Z KPO zostaną przekazane środki na rozwój transportu intermodalnego w Polsce
STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Sponsorem Głównym Polskiej Ligi Żeglarskiej
Ukraińskie drony zaatakowały terminal paliwowy w Noworosyjsku
Regaty Rocznicowe o Puchar Rektora Politechniki Gdańskiej
Chiny na energetycznym kursie. Skorzystają porty i morski transport